Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Kill David...



"Νεκρός βρέθηκε στην Μπανγκόκ ο ηθοποιός Ντέιβιντ Καραντάιν".

Μεσημεράκι έφευγα τρέχοντας από το σχολείο μου για να τον δω. Λαχανιασμένος πέταγα την τσάντα μου σε μιαν άκρη και άνοιγα την τηλεόραση.Συνήθως δεν προλάβαινα την αρχή του-κι ακόμη θυμάμαι το βούρκωμα των ματιών μου γι΄αυτό...
Αν και δεν καταλάβαινα πολλά από τις αλληγορίες που γέμιζαν κάθε φορά τα επεισόδια,δεχόμουν μαγνητικά κύματα από την ασκητική του φιγούρα.Δεν ήταν οι σκηνές καράτε που θα μπορούσαν να γοητεύσουν κάθε πιτσιρικά της ηλικίας μου.Ήταν...δεν ξέρω...

Μετά από πολλά χρόνια τον είδα στο Kill Bill.Δεν είχε χάσει τίποτε από τη μυστηριώδη δύναμη επιρροής που ασκούσε πάνω μου...

Σήμερα έμαθα πως τον βρήκαν κρεμασμένο στην ντουλάπα του δωματίου του σε ένα ξενοδοχείο της Ταϊλάνδης.

Το πιτσιρίκι που ήμουν έσταξε ένα δάκρυ-σαν κι αυτά τα απαρηγόρητα όταν έχανα την αρχή του επεισοδίου...μόνο που τώρα ήταν για το τέλος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου